Ieder kind muziek op school

Onze missie is om ieder kind in Nederland toegang te geven tot het beste muziekonderwijs binnen het primair, voortgezet, het speciaal onderwijs en de buitenschoolse opvang. Aan de hand van ons 'Muziek op School' programma dat gedoceerd wordt door gediplomeerde docenten en ook ondersteuning biedt voor de leerkracht, leert het kind niet alleen alles over muziek, maar leert het ook de populaire instrumenten bespelen.

Een aanvraag doen voor jouw school

Van instrument tot muziekgeschiedenis

'Muziek op School' is een breed educatief programma waarbij alles binnen de muziek aan bod komt. Van het bespelen van de populaire instrumenten tot wereldmuziek, en van componeren tot muziekgeschiedenis.

Muziek is essentieel in de ontwikkeling van een kind. Daarom geven wij ieder kind in Nederland toegang tot muziekeducatie.

Van zingen tot DJ'en en van drummen tot het bespelen van de piano en gitaar; 'Muziek op School' is een breed educatief programma verzorgd door gediplomeerde vakdocenten. In dit programma komen vrijwel alle instrumenten aan bod zodat een kind zijn of haar muzikale interesses breed kan ontwikkelen. Hierin staat het 'samen' leren centraal, waarbij het kind leert gezamenlijk muziek te maken. Wij verzorgen zowel wekelijkse lessen, als incidentele workshops op basisscholen in heel het land.

'Muziek op School' aanvragen voor jouw school

Ook (meer) muziek bij jou op school? Scholen, leerkrachten en ouders/ verzorgers kunnen hier een aanvraag doen.

'Muziek op School' aanvragen